En misslyckad dag som blev underbar!

 
Jambo!
 
Idag (läs igår) är det min (Antons) tur att blogga!
 
Dagen började lite trevande för mig och Albin. Det var planerat att vi skulle åka på studiebesök till huvudsakliga vattenkällan i Voi, då vi ju skriver vårt gymnasiearbete som handlar om Vois vattenförsörjning. Den planen sket sig när vattenbolaget som skulle anordna besöket stötte på ett akut problem. Vi styrde då om våra planer och besökte barnen på Bogesunds House en lite stund.
 
Efter besöket gick in till stan och kollade in lite andra gator än de vi gått på tidigare. Vi märkte att vi faktiskt börjar hitta här! 
 
 
Efter några timmar i Voi var vi både fysiskt och mentalt trötta samt väldigt hungriga. Vi tog en taxi tillbaka till Scripture Misson där maten var på gång, då de andra hade slutat sin praktik för dagen. När alla var mätta och belåtna delade vi upp oss i två grupper, en gick till poolen och en gick in till Voi. Både jag och Albin valde att gå med till Voi, då de på tisdagar och fredagar har en stor marknad med mestadels frukt med också annat.
 
Jag avslutar med några bilder från marknaden, tack för mig!
P.S. Passa på att byta till vinterdäck nu i helgen, the winter is coming!
 
 
Allmänt | |
Upp